Bent u enthousiast over de Noorderschool?
De Noorderschool is populair bij veel ouders in Oostzaan die op zoek zijn naar een school voor hun kind. Daar zijn wij heel blij mee, maar dat betekent ook dat wij door de beperkingen in onze opvangcapaciteit niet ieder kind zomaar kunnen plaatsen. Daarom hanteren wij een toelatingsbeleid die u hier kunt vinden. Daarin kunt u lezen op basis van welke criteria de directeur van de Noorderschool op welk moment besluit in welke volgorde welke nieuwe leerlingen worden toegelaten.

Bent u nog steeds enthousiast? Meld u dan aan voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.

Ouders aan het woord

"De sfeer is prettig en persoonlijk."

"Het is fijn om laagdrempelig een afspraak met een juf of meester te kunnen maken. Er is een enthousiast team met een heldere visie. Door de kleinschaligheid is de ouderbetrokkenheid hoog."